<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
<channel>
	<title>Comments on: </title>
	<link>http://siuyeung.mocasting.com/p/89743</link>
	<!-- iTunes -->
	
		
	<!-- iTunes -->
	<description>黑色幽默</description>
	<pubDate>Sun, 23 Nov 2008 06:49:52 +0800</pubDate>
	<generator></generator>
	<item>
		<title>by: 兆洋</title>
		<link>http://siuyeung.mocasting.com/p/89743#comments</link>
		<pubDate>Sat, 11 Nov 2006 00:35:49 +0800</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">534344:89743</guid>
		<description>	關於《何兆洋連環不幸事件》以前的回應：
	            瑞琪兒 - 6/23/05 10:50:57 am 
            真係黑成咁？簡真完全切合你一身0既造型同黑色味道。
            不過，發生連環不幸事件的又豈止你一人呢？
	            洋 - 6/23/05 11:35:33 am 
            係，雖然說不上全是真實，但相去不遠矣。
	            我沒說過只發生在我一個人身上啊！再說低處未見低，可能會有《何兆洋連環不幸事件》續集。
	
            笑煙 - 6/23/05 6:20:43 pm 
            洋,
            雖然你的文章一向看不出幾成真/假事(別怪我坦白^^)
            不過你被告入獄的話,我可以探你嗎,我對監獄蠻有興趣耶&amp;#8230;說不定你能作個&amp;lt;&amp;lt;監獄風雲&amp;gt;&amp;gt;新本哦&amp;#8230;
	
            [訪客:陳失] - 6/23/05 6:46:35 pm 
            黑羊……
	            我有朋友搭小巴
            有架警車停隔離
            佢同果差佬對望
            即刻綁安全帶
            果差佬對住佢笑……
	            無錯，我係陳失，唔係雙失，係幾失添
	
            洋 - 6/23/05 7:46:22 pm 
            笑煙，可以告訴妳，基本上是七實三虛的，好似係假的是真，好似真個d先係作。
	            我又唔係周潤發……，都唔會有乜野作為。
	
            洋 - 6/23/05 7:48:28 pm 
            陳失，你是陳七嗎？
	            我個陣已經累到發呆，加上我都唔知搭小巴要強制戴安全帶。算啦，劫數難逃呀！
	            請問點失法呢？
	
            [訪客:Don] - 6/23/05 11:41:57 pm 
            我前日坐老豆架車都俾差佬捉到冇扣安全帶‧‧‧
	            祝你好運啦洋~
            過幾日再抽一張「幸運指數咭」看看。(該不會是兩個OK吧?)
	
            洋 - 6/24/05 12:15:58 am 
            Don，坐車定駕車？
	            哈，其實每次開OK紙巾都有D壓力……
	
            [訪客:Don] - 6/24/05 1:49:32 am 
            坐車~ 我19歲乍
	            嘩連做這麼有趣的事也變成壓力?哈哈看來你要減減壓了洋~
	            8/7 我放AL result喇，等我果日朝早都開包OK紙巾黎睇下先‧‧
	
            洋 - 6/24/05 9:41:46 am 
            Don，19歲搾得車啦。
	            才不有趣啦……，當惡運成真的時候。
	            祝你馬到功成！
	
            塵世過客 - 6/24/05 2:10:59 pm 
            放心吧，應該只是罰款數百而已。
	
            [訪客:monchichi] - 6/24/05 5:31:58 pm 
            哈! 好可憐啊! 你真係黑到爆曬燈呀! 希望你快D可以有好日子過啦! Anyway,我更有興趣知道你個&amp;#8221;後期&amp;#8221;到底做好未.
	
            洋 - 6/25/05 2:08:36 am 
            塵世過客，但願如此。
	
            洋 - 6/25/05 2:22:00 am 
            monchichi，可能低處未自算低呢……
	            工作是沒完沒了的。做好一個後期，意味著第二、第三個接踵而來。
	
            [訪客:陳失] - 6/25/05 2:23:55 am 
            除左憶
            失得既都失
	
            洋 - 6/25/05 2:31:12 am 
            陳失，你最好可以「失」d錢落我袋度。
	
            [訪客:陳失] - 6/25/05 2:34:15 am 
            我可以失d禁落你果袋
	
            洋 - 6/25/05 2:37:58 am 
            陳失，乜你咁大鑊呀？我已經夠黑，你搞第二個罷啦！
	
            [訪客:monchichi] - 6/25/05 11:04:36 am 
            低處未自算低﹖唔會la﹗當一個人衰到貼地就必然會反彈，你好快會有好日子過la﹗加油啦﹗
	
            塵世過客 - 6/25/05 2:05:45 pm 
            我就曾經不幸地被捉了兩次不小心過馬路，第一次罰了兩百，以為第二次要糟了，結果還是兩百，真是「阿彌陀佛」。
	
            洋 - 6/25/05 5:42:08 pm 
            monchichi，但永遠不知那裡才是底，好像星期一，我便要29了。
	
            洋 - 6/25/05 5:42:57 pm 
            塵世過客，才兩百，比我想像中少呢！我雖然經常亂過馬路，不過暫時未被捉過。
	
            瑞琪兒 - 6/26/05 12:26:58 am 
            洋，前晚發夢竟然見到你，夢中的你依然是做戲劇的，還得到我現在的一位同事欣賞，二人還兩情相悅哩！所以呀，我相信你的好運即將來臨！
            發夢的，請你女友不要當真！
	
            洋 - 6/26/05 12:53:47 am 
            瑞琪兒，我從來不冀望自己走上甚麼好運，要是這個世界能夠「一分耕耘，一分收穫」已是十分美好了。
	            妳這樣說，是否想奪去我的性命，讓我的餘生都不會再悲哀呢？
	
            瑞琪兒 - 6/26/05 3:47:21 am 
            洋，我不想奪去你的性命，因為你還未到時候，不過我倒希望你餘生都不會再悲哀。
	
            洋 - 6/26/05 7:18:42 pm 
            瑞琪兒，謝謝妳，生存和死亡都不是容易的事。
	
            [訪客:靚公主] - 6/27/05 8:12:44 pm 
            阿洋,乜小巴真係有安全帶架咩? 我成日都搭通宵van架bor, 但個座位乜都冇架bor&amp;#8230;.我又轉新工喇, 去中大做呀
	
            洋 - 6/27/05 8:20:49 pm 
            靚公主，如果小巴有安全帶，便要載了。要是沒有，便不用載，亦不算違法。這即是說我非常「好運」地坐上一部有安全帶的小巴。
	            工作性質是甚麼？
	
            瑞琪兒 - 6/27/05 9:23:38 pm 
            「生存和死亡都不是容易的事」，看似很廢的一句話，但想深一層，又說得很有道理。
	
            [訪客:靚公主] - 6/28/05 12:08:00 am 
            響教育系做項目統籌&amp;#8230;關於校長培訓的project咁咯&amp;#8230;都幾ok架&amp;#8230;.星期三先開始
	
            洋 - 6/28/05 4:36:26 am 
            瑞琪兒，我所說的，其實是不同情況的難。生存難，不用多說了，佛家而簡單言明人生八苦；自殺難，因為要面對可能未知的世界，要不再眷戀塵世。
	            或者，簡言之，做人難，做好人就難上加難。
	
            洋 - 6/28/05 4:38:56 am 
            靚公主，妳喜歡這份工作就好了，雖然我認為世界上沒有一份工作是有趣的。
	            其實也不是傳媒的工作才不悶吧？至少中大的人工應該不錯呢！
	
            [訪客:Irene] - 6/28/05 10:09:07 am 
            我間中也坐過有安全帶的小巴，我想不到坐小巴都要戴安全帶，又不是坐過山車。
	            我不戴安全帶的另一個原因是自己動作慢又論盡，萬一下車時解唔到或解唔切個安全帶，就慘了……
	
            洋 - 6/28/05 12:27:27 pm 
            因為差佬鑑於亡命van意外嚴重而決定嚴懲的，但可笑的是大部份小巴都沒有配置安全帶……，看來我「鴻運當頭」。
	            不會啦，還不是正常人一個，而且小巴的安全帶都是橫扣式的，易扣易除。
	
            [訪客:小玲] - 6/28/05 6:59:57 pm 
            坐監要通櫃架啵, 你都肯?
	
            洋 - 6/28/05 7:13:43 pm 
            小玲，你不說我倒是想不起來。驀然省起當年阿謝檸檬俾人通到流血。
	
            [訪客:fans Z] - 6/29/05 1:52:08 am 
            poor yeung&amp;#8230;&amp;#8230;
            then in the bus, do we need to fasten the seat belt too???
	
            洋 - 6/29/05 4:46:48 am 
            fans Z，很久未見過妳了。
	            當然是poor，既可憐，又貧窮。
	            巴士暫時不需，小巴及私家車都要。
	
            [訪客:Irene] - 6/29/05 1:13:45 pm 
            不是的，我就是那種比正常人笨少少的人，有次搭的士貪玩戴安全帶（平時都不戴），結果弄得很論盡。
	
            洋 - 6/29/05 5:15:06 pm 
            Irene，搭的士的原因竟然是貪玩？
	            不會啦，工多藝熟，多搭幾次車就行了。
	
            [訪客:Fans Z] - 6/29/05 6:20:19 pm 
            Yeung, i will come back very very soon&amp;#8230;&amp;#8230;
            but i am so afraid that i cant get used to the life style of 
            HK&amp;#8230;&amp;#8230;it seems that a lot of things have changed&amp;#8230;.pls tell me 
            more about some new &amp;#8220;dangerous&amp;#8221;rules if there are.
	
            [訪客:Irene] - 6/29/05 7:14:13 pm 
            你一定是累壞了，我是說「貪玩戴安全帶」，我沒那麼多錢玩搭的士。
	
            洋 - 6/29/05 7:20:41 pm 
            Fans Z，何時回來？
	            香港的生活主要是節奏快，沒甚麼文化，大概如此。
	            其實也沒有甚麼 &amp;#8220;dangerous&amp;#8221;rules，最可怕的只是人而已。
	
            洋 - 6/29/05 7:22:09 pm 
            Irene，是啊，看錯了……。但戴安全帶的原因是貪玩也有點搞笑吧？是必須要的載的啊！否則又會被控告了。
	
            [訪客:Irene] - 6/29/05 7:46:32 pm 
            的士的安全帶很難帶，要很用力拉。
	
            洋 - 6/29/05 11:38:18 pm 
            Irene，可能我自小坐爸爸的私家車，所以不覺得難拉，反而有時人太迫或燈光太暗會找不到安全帶的扣。
	
            [訪客:瑪姬] - 6/30/05 10:33:15 am 
            我上到車一定會戴安全帶，有時見到成車人都唔戴只得我戴，都幾傻，好彩仲有司機陪我。但10次有次落車都唔記得除，醒唔起仲以為邊個拉住我。
	
            洋 - 6/30/05 4:13:30 pm 
            瑪姬，這也是人們不戴安全帶原因之一吧？
	            昨晚回家我又乘坐亡命van回家，我馬上戴上安全帶，但總是有點不慣，尤其是下車的時候，你知道，小巴司機都很急的，真怕除安全帶是太慢，下不了車。
	
            [訪客:成] - 6/30/05 9:30:47 pm 
            嗯，真係唔知你果日係黑成咁，怪唔得你果日令舍勞氣啦&amp;#8230;..咁&amp;#8230;&amp;#8230;.你上左庭未?記住果日你要著整齊d，斯文d，態度謙卑d，個官見到你咁實happy，到時只係罰一百幾十都未定&amp;#8230;&amp;#8230;..香港政府諭 
            :&amp;#8221;路上零意外，香港人人愛&amp;#8221;呀，哈~~
	            ps.睇左 &amp;#8220;av&amp;#8221;&amp;#8230;&amp;#8230;.一樣係拍到好x到呀!彭浩翔好野!!
	
            洋 - 6/30/05 10:54:40 pm 
            成，當然，做到甩哂碌呀！
	            未，我懷疑我俾你地恐嚇，我係咪應該報警？
	            我當知道你地交通安全議會句史撈緊，話哂都同佢地做過節目。
	            我個人較喜歡《大丈夫》。
	
            [訪客:佛爺] - 7/1/05 3:17:12 pm 
            哇哈哈，[大丈夫]真的好好睇，我睇左好多次，有少少[無間道]的FEEL，另外，我覺得叫好不叫坐的還有葛文輝主演的一套殺手電影，但名字不記得了
	
            洋 - 7/1/05 3:40:13 pm 
            佛爺，那齣戲叫《買兇拍人》，都是彭浩翔的電影。
	            在結構上，《大丈夫》都比《買兇拍人》及《AV》出色。《買兇拍人》雖然很有創意，但結構較鬆散，尤其是尾段，全靠詹瑞文撐住場面。
	
            [訪客:佛爺] - 7/1/05 4:40:52 pm 
            [AV]這片還是第一次聽到，有時間我會租來看看，謝謝
            你說得沒錯，[買兇拍人]真的很有創意，但回想起只是得啖笑，還是[大丈夫]好看好多，可能就如你所說結構的問題罷
	
            洋 - 7/1/05 4:53:05 pm 
            佛爺，《AV》是彭浩翔最近期的電影，有時間也可看看。
	            《買兇拍人》的底蘊，很有可能是圈中人才能體味，內裡有很多對電影製作的自嘲，例如在快被殺者的面前，裝上一部cam，拍其逃難表情（嘲笑演員都是在扮痛苦？）；學《英雄本色》中的白鴿飛過場景（殺戮場面何來白鴿？）等等。
	
            [訪客:佛爺] - 7/1/05 5:56:41 pm 
            好的，謝謝你 =D
	            [訪客:Joanne] - 7/2/05 6:14:28 pm 
            繼續鐘意睇你d文.
            不過新版面, 好難睇清楚d字耶&amp;#8230;
            個版面男人, 眼厲厲, 令到我有d驚.
            (平時做得壞事多)
            不過極配合你的不幸事件~ (講笑~ )
	
            洋 - 7/3/05 1:37:17 am 
            Joanne，謝謝妳，是因為太白所以刺眼嗎？
	            那是寇比力克有名的電影《發條橙》的男主角，電影很偏鋒、邪門，未必人人喜歡，但很有風格。
	            不錯，我是個很邪門的人，會試試找較正常的版面的。
	
            [訪客:Joanne] - 7/3/05 8:34:53 am 
            哦, 原來是《發條橙》的男主角. 聽聞過, 但未睇過, 睇黎都要去搵下,見識下.
	            版面不是太白刺眼. 而係我部電腦睇你d文時,
            有部份版面會落入眼厲厲男中,即係文字同背景圖重疊了.
            所以睇唔到d字.
            問題係, 當我scroll個screen時, 眼厲厲男跟住個畫面走.
            結果, 佢死命咁遮住我睇你d文. o____o|| 同我作對咁,
            睇得好辛苦耶.@_@ (唔知係咪淨係我部電腦係咁.)
	            依家蜘蛛男好好多lu, 佢乖乖伏係版底, 無四圍爬~~ 
            (其實我最初見到蜘蛛男, 幾驚你會整到佢真係四圍爬呀, 到時真係要同佢玩&amp;#8221;捉依因&amp;#8221;~ :p)
	            謝謝你的跟進與改善. 令我可以舒服地繼續欣賞你d文~ 
	            洋 - 7/3/05 2:01:24 pm 
            Joanne，值得一睇架，雖然內容很極端。
	            這個我倒沒留意，不過現在問題已解決了。
	            我本來想用異形等怪獸造背景，但被人阻止了，所以現在只好用蜘蛛俠。
	            不客氣。
	
            康乃馨 - 9/3/06 5:09:42 pm 
            學了很多方言~~
	
            兆洋 - 9/4/06 12:55:31 am 
            康乃馨，知道多一點也是好事。

</description>
		<content:encoded><![CDATA[關於《何兆洋連環不幸事件》以前的回應：<br />
<br />
            瑞琪兒 - 6/23/05 10:50:57 am <br />
            真係黑成咁？簡真完全切合你一身0既造型同黑色味道。<br />
            不過，發生連環不幸事件的又豈止你一人呢？<br />
<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/23/05 11:35:33 am <br />
            係，雖然說不上全是真實，但相去不遠矣。<br />
<br />
            我沒說過只發生在我一個人身上啊！再說低處未見低，可能會有《何兆洋連環不幸事件》續集。<br />
<br />
<br />
            笑煙 - 6/23/05 6:20:43 pm <br />
            洋,<br />
            雖然你的文章一向看不出幾成真/假事(別怪我坦白^^)<br />
            不過你被告入獄的話,我可以探你嗎,我對監獄蠻有興趣耶...說不定你能作個&lt;&lt;監獄風雲&gt;&gt;新本哦...<br />
<br />
<br />
            [訪客:陳失] - 6/23/05 6:46:35 pm <br />
            黑羊……<br />
<br />
            我有朋友搭小巴<br />
            有架警車停隔離<br />
            佢同果差佬對望<br />
            即刻綁安全帶<br />
            果差佬對住佢笑……<br />
<br />
            無錯，我係陳失，唔係雙失，係幾失添<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/23/05 7:46:22 pm <br />
            笑煙，可以告訴妳，基本上是七實三虛的，好似係假的是真，好似真個d先係作。<br />
<br />
            我又唔係周潤發……，都唔會有乜野作為。<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/23/05 7:48:28 pm <br />
            陳失，你是陳七嗎？<br />
<br />
            我個陣已經累到發呆，加上我都唔知搭小巴要強制戴安全帶。算啦，劫數難逃呀！<br />
<br />
            請問點失法呢？<br />
<br />
<br />
            [訪客:Don] - 6/23/05 11:41:57 pm <br />
            我前日坐老豆架車都俾差佬捉到冇扣安全帶‧‧‧<br />
<br />
            祝你好運啦洋~<br />
            過幾日再抽一張「幸運指數咭」看看。(該不會是兩個OK吧?)<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/24/05 12:15:58 am <br />
            Don，坐車定駕車？<br />
<br />
            哈，其實每次開OK紙巾都有D壓力……<br />
<br />
<br />
            [訪客:Don] - 6/24/05 1:49:32 am <br />
            坐車~ 我19歲乍<br />
<br />
            嘩連做這麼有趣的事也變成壓力?哈哈看來你要減減壓了洋~<br />
<br />
            8/7 我放AL result喇，等我果日朝早都開包OK紙巾黎睇下先‧‧<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/24/05 9:41:46 am <br />
            Don，19歲搾得車啦。<br />
<br />
            才不有趣啦……，當惡運成真的時候。<br />
<br />
            祝你馬到功成！<br />
<br />
<br />
            塵世過客 - 6/24/05 2:10:59 pm <br />
            放心吧，應該只是罰款數百而已。<br />
<br />
<br />
            [訪客:monchichi] - 6/24/05 5:31:58 pm <br />
            哈! 好可憐啊! 你真係黑到爆曬燈呀! 希望你快D可以有好日子過啦! Anyway,我更有興趣知道你個"後期"到底做好未.<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/25/05 2:08:36 am <br />
            塵世過客，但願如此。<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/25/05 2:22:00 am <br />
            monchichi，可能低處未自算低呢……<br />
<br />
            工作是沒完沒了的。做好一個後期，意味著第二、第三個接踵而來。<br />
<br />
<br />
            [訪客:陳失] - 6/25/05 2:23:55 am <br />
            除左憶<br />
            失得既都失<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/25/05 2:31:12 am <br />
            陳失，你最好可以「失」d錢落我袋度。<br />
<br />
<br />
            [訪客:陳失] - 6/25/05 2:34:15 am <br />
            我可以失d禁落你果袋<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/25/05 2:37:58 am <br />
            陳失，乜你咁大鑊呀？我已經夠黑，你搞第二個罷啦！<br />
<br />
<br />
            [訪客:monchichi] - 6/25/05 11:04:36 am <br />
            低處未自算低﹖唔會la﹗當一個人衰到貼地就必然會反彈，你好快會有好日子過la﹗加油啦﹗<br />
<br />
<br />
            塵世過客 - 6/25/05 2:05:45 pm <br />
            我就曾經不幸地被捉了兩次不小心過馬路，第一次罰了兩百，以為第二次要糟了，結果還是兩百，真是「阿彌陀佛」。<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/25/05 5:42:08 pm <br />
            monchichi，但永遠不知那裡才是底，好像星期一，我便要29了。<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/25/05 5:42:57 pm <br />
            塵世過客，才兩百，比我想像中少呢！我雖然經常亂過馬路，不過暫時未被捉過。<br />
<br />
<br />
            瑞琪兒 - 6/26/05 12:26:58 am <br />
            洋，前晚發夢竟然見到你，夢中的你依然是做戲劇的，還得到我現在的一位同事欣賞，二人還兩情相悅哩！所以呀，我相信你的好運即將來臨！<br />
            發夢的，請你女友不要當真！<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/26/05 12:53:47 am <br />
            瑞琪兒，我從來不冀望自己走上甚麼好運，要是這個世界能夠「一分耕耘，一分收穫」已是十分美好了。<br />
<br />
            妳這樣說，是否想奪去我的性命，讓我的餘生都不會再悲哀呢？<br />
<br />
<br />
            瑞琪兒 - 6/26/05 3:47:21 am <br />
            洋，我不想奪去你的性命，因為你還未到時候，不過我倒希望你餘生都不會再悲哀。<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/26/05 7:18:42 pm <br />
            瑞琪兒，謝謝妳，生存和死亡都不是容易的事。<br />
<br />
<br />
            [訪客:靚公主] - 6/27/05 8:12:44 pm <br />
            阿洋,乜小巴真係有安全帶架咩? 我成日都搭通宵van架bor, 但個座位乜都冇架bor....我又轉新工喇, 去中大做呀<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/27/05 8:20:49 pm <br />
            靚公主，如果小巴有安全帶，便要載了。要是沒有，便不用載，亦不算違法。這即是說我非常「好運」地坐上一部有安全帶的小巴。<br />
<br />
            工作性質是甚麼？<br />
<br />
<br />
            瑞琪兒 - 6/27/05 9:23:38 pm <br />
            「生存和死亡都不是容易的事」，看似很廢的一句話，但想深一層，又說得很有道理。<br />
<br />
<br />
            [訪客:靚公主] - 6/28/05 12:08:00 am <br />
            響教育系做項目統籌...關於校長培訓的project咁咯...都幾ok架....星期三先開始<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/28/05 4:36:26 am <br />
            瑞琪兒，我所說的，其實是不同情況的難。生存難，不用多說了，佛家而簡單言明人生八苦；自殺難，因為要面對可能未知的世界，要不再眷戀塵世。<br />
<br />
            或者，簡言之，做人難，做好人就難上加難。<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/28/05 4:38:56 am <br />
            靚公主，妳喜歡這份工作就好了，雖然我認為世界上沒有一份工作是有趣的。<br />
<br />
            其實也不是傳媒的工作才不悶吧？至少中大的人工應該不錯呢！<br />
<br />
<br />
            [訪客:Irene] - 6/28/05 10:09:07 am <br />
            我間中也坐過有安全帶的小巴，我想不到坐小巴都要戴安全帶，又不是坐過山車。<br />
<br />
            我不戴安全帶的另一個原因是自己動作慢又論盡，萬一下車時解唔到或解唔切個安全帶，就慘了……<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/28/05 12:27:27 pm <br />
            因為差佬鑑於亡命van意外嚴重而決定嚴懲的，但可笑的是大部份小巴都沒有配置安全帶……，看來我「鴻運當頭」。<br />
<br />
            不會啦，還不是正常人一個，而且小巴的安全帶都是橫扣式的，易扣易除。<br />
<br />
<br />
            [訪客:小玲] - 6/28/05 6:59:57 pm <br />
            坐監要通櫃架啵, 你都肯?<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/28/05 7:13:43 pm <br />
            小玲，你不說我倒是想不起來。驀然省起當年阿謝檸檬俾人通到流血。<br />
<br />
<br />
            [訪客:fans Z] - 6/29/05 1:52:08 am <br />
            poor yeung......<br />
            then in the bus, do we need to fasten the seat belt too???<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/29/05 4:46:48 am <br />
            fans Z，很久未見過妳了。<br />
<br />
            當然是poor，既可憐，又貧窮。<br />
<br />
            巴士暫時不需，小巴及私家車都要。<br />
<br />
<br />
            [訪客:Irene] - 6/29/05 1:13:45 pm <br />
            不是的，我就是那種比正常人笨少少的人，有次搭的士貪玩戴安全帶（平時都不戴），結果弄得很論盡。<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/29/05 5:15:06 pm <br />
            Irene，搭的士的原因竟然是貪玩？<br />
<br />
            不會啦，工多藝熟，多搭幾次車就行了。<br />
<br />
<br />
            [訪客:Fans Z] - 6/29/05 6:20:19 pm <br />
            Yeung, i will come back very very soon......<br />
            but i am so afraid that i cant get used to the life style of <br />
            HK......it seems that a lot of things have changed....pls tell me <br />
            more about some new "dangerous"rules if there are.<br />
<br />
<br />
            [訪客:Irene] - 6/29/05 7:14:13 pm <br />
            你一定是累壞了，我是說「貪玩戴安全帶」，我沒那麼多錢玩搭的士。<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/29/05 7:20:41 pm <br />
            Fans Z，何時回來？<br />
<br />
            香港的生活主要是節奏快，沒甚麼文化，大概如此。<br />
<br />
            其實也沒有甚麼 "dangerous"rules，最可怕的只是人而已。<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/29/05 7:22:09 pm <br />
            Irene，是啊，看錯了……。但戴安全帶的原因是貪玩也有點搞笑吧？是必須要的載的啊！否則又會被控告了。<br />
<br />
<br />
            [訪客:Irene] - 6/29/05 7:46:32 pm <br />
            的士的安全帶很難帶，要很用力拉。<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/29/05 11:38:18 pm <br />
            Irene，可能我自小坐爸爸的私家車，所以不覺得難拉，反而有時人太迫或燈光太暗會找不到安全帶的扣。<br />
<br />
<br />
            [訪客:瑪姬] - 6/30/05 10:33:15 am <br />
            我上到車一定會戴安全帶，有時見到成車人都唔戴只得我戴，都幾傻，好彩仲有司機陪我。但10次有次落車都唔記得除，醒唔起仲以為邊個拉住我。<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/30/05 4:13:30 pm <br />
            瑪姬，這也是人們不戴安全帶原因之一吧？<br />
<br />
            昨晚回家我又乘坐亡命van回家，我馬上戴上安全帶，但總是有點不慣，尤其是下車的時候，你知道，小巴司機都很急的，真怕除安全帶是太慢，下不了車。<br />
<br />
<br />
            [訪客:成] - 6/30/05 9:30:47 pm <br />
            嗯，真係唔知你果日係黑成咁，怪唔得你果日令舍勞氣啦.....咁.......你上左庭未?記住果日你要著整齊d，斯文d，態度謙卑d，個官見到你咁實happy，到時只係罰一百幾十都未定........香港政府諭 <br />
            :"路上零意外，香港人人愛"呀，哈~~<br />
<br />
            ps.睇左 "av".......一樣係拍到好x到呀!彭浩翔好野!!<br />
<br />
<br />
            洋 - 6/30/05 10:54:40 pm <br />
            成，當然，做到甩哂碌呀！<br />
<br />
            未，我懷疑我俾你地恐嚇，我係咪應該報警？<br />
<br />
            我當知道你地交通安全議會句史撈緊，話哂都同佢地做過節目。<br />
<br />
            我個人較喜歡《大丈夫》。<br />
<br />
<br />
            [訪客:佛爺] - 7/1/05 3:17:12 pm <br />
            哇哈哈，[大丈夫]真的好好睇，我睇左好多次，有少少[無間道]的FEEL，另外，我覺得叫好不叫坐的還有葛文輝主演的一套殺手電影，但名字不記得了<br />
<br />
<br />
            洋 - 7/1/05 3:40:13 pm <br />
            佛爺，那齣戲叫《買兇拍人》，都是彭浩翔的電影。<br />
<br />
            在結構上，《大丈夫》都比《買兇拍人》及《AV》出色。《買兇拍人》雖然很有創意，但結構較鬆散，尤其是尾段，全靠詹瑞文撐住場面。<br />
<br />
<br />
            [訪客:佛爺] - 7/1/05 4:40:52 pm <br />
            [AV]這片還是第一次聽到，有時間我會租來看看，謝謝<br />
            你說得沒錯，[買兇拍人]真的很有創意，但回想起只是得啖笑，還是[大丈夫]好看好多，可能就如你所說結構的問題罷<br />
<br />
<br />
            洋 - 7/1/05 4:53:05 pm <br />
            佛爺，《AV》是彭浩翔最近期的電影，有時間也可看看。<br />
<br />
            《買兇拍人》的底蘊，很有可能是圈中人才能體味，內裡有很多對電影製作的自嘲，例如在快被殺者的面前，裝上一部cam，拍其逃難表情（嘲笑演員都是在扮痛苦？）；學《英雄本色》中的白鴿飛過場景（殺戮場面何來白鴿？）等等。<br />
<br />
<br />
            [訪客:佛爺] - 7/1/05 5:56:41 pm <br />
            好的，謝謝你 =D<br />
<br />
<br />
<br />
            [訪客:Joanne] - 7/2/05 6:14:28 pm <br />
            繼續鐘意睇你d文.<br />
            不過新版面, 好難睇清楚d字耶...<br />
            個版面男人, 眼厲厲, 令到我有d驚.<br />
            (平時做得壞事多)<br />
            不過極配合你的不幸事件~ (講笑~ )<br />
<br />
<br />
            洋 - 7/3/05 1:37:17 am <br />
            Joanne，謝謝妳，是因為太白所以刺眼嗎？<br />
<br />
            那是寇比力克有名的電影《發條橙》的男主角，電影很偏鋒、邪門，未必人人喜歡，但很有風格。<br />
<br />
            不錯，我是個很邪門的人，會試試找較正常的版面的。<br />
<br />
<br />
            [訪客:Joanne] - 7/3/05 8:34:53 am <br />
            哦, 原來是《發條橙》的男主角. 聽聞過, 但未睇過, 睇黎都要去搵下,見識下.<br />
<br />
            版面不是太白刺眼. 而係我部電腦睇你d文時,<br />
            有部份版面會落入眼厲厲男中,即係文字同背景圖重疊了.<br />
            所以睇唔到d字.<br />
            問題係, 當我scroll個screen時, 眼厲厲男跟住個畫面走.<br />
            結果, 佢死命咁遮住我睇你d文. o____o|| 同我作對咁,<br />
            睇得好辛苦耶.@_@ (唔知係咪淨係我部電腦係咁.)<br />
<br />
            依家蜘蛛男好好多lu, 佢乖乖伏係版底, 無四圍爬~~ <br />
            (其實我最初見到蜘蛛男, 幾驚你會整到佢真係四圍爬呀, 到時真係要同佢玩"捉依因"~ :p)<br />
<br />
            謝謝你的跟進與改善. 令我可以舒服地繼續欣賞你d文~ <br />
<br />
<br />
<br />
            洋 - 7/3/05 2:01:24 pm <br />
            Joanne，值得一睇架，雖然內容很極端。<br />
<br />
            這個我倒沒留意，不過現在問題已解決了。<br />
<br />
            我本來想用異形等怪獸造背景，但被人阻止了，所以現在只好用蜘蛛俠。<br />
<br />
            不客氣。<br />
<br />
<br />
            康乃馨 - 9/3/06 5:09:42 pm <br />
            學了很多方言~~<br />
<br />
<br />
            兆洋 - 9/4/06 12:55:31 am <br />
            康乃馨，知道多一點也是好事。]]></content:encoded>
					</item>
</channel>
</rss>
