<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0" xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/">
<channel>
	<title>Comments on: </title>
	<link>http://siuyeung.mocasting.com/p/88447</link>
	<!-- iTunes -->
	
		
	<!-- iTunes -->
	<description>黑色幽默</description>
	<pubDate>Sun, 23 Nov 2008 07:04:50 +0800</pubDate>
	<generator></generator>
	<item>
		<title>by: 兆洋</title>
		<link>http://siuyeung.mocasting.com/p/88447#comments</link>
		<pubDate>Sat, 04 Nov 2006 14:08:29 +0800</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">524254:88447</guid>
		<description>	關於《未來》以前的回應：
	
            黃兒 - 2/23/04 4:27:56 am 
            你都有諗過好0個方面,
            就唔係灰;
            唔抱太大希望,
            失敗唔會太過失望,
            得左仲好, 
            好似bonus咁, 
            \&amp;#8221;喜出望外\&amp;#8221;呢個詞語,
            就係咁用架喇.
	            覺唔覺得我中文好好先?
            哈!
	
            洋 - 2/23/04 11:02:46 am 
            黃兒，我從不希冀bonus，但求十分耕耘，一分收穫已十分滿足。
	            農曆新年的時候，人們說恭喜發財時，我想不變窮鬼已很好。
	            不祈求好境降臨，只希望少點壞事發生。
	            好，好掛，你問我其他中文系的同學吧，例如schmeven。中文系裡中文最屎係我。
	
            schmeven - 2/23/04 8:04:08 pm 
            洋
            壟斷呢單CASE無得傾GALA
            一切源自貪念
            D細公司打贏大粒佬
            只要有貪念
            一樣會追求壟斷，GET THE MAXIMUN SURPLUS
            (抱歉我口吐番文，因為ECON我剩係識呢句同DEMAND LAW，我阿媽教落「有風駛盡你……呀，係「巾里」)
            人係自私的(呀，仲識呢句)
	            至於你果句「凡事只向好方面想，是不能解決問題的。」同我既「做任何事要睇兩面」有D似，不過我就樂觀DD LO
	
            schmeven - 2/23/04 8:08:47 pm 
            呀，漏左REPLY
            問都唔係問我下嘩
            你敢認最屎，
            我都敢認平排架
	            至於黃兒既中文
            你單單用句「喜出望外，好難評分GABO
            不如你用一百個成語作篇小說
            我再同中文系既同學開會研究下~~~哈哈~~
	            洋 - 2/23/04 9:15:44 pm 
            schmeven，所以生意人再叻都只係見到二、三十年的事。能看得更遠的，多數都不是生意人。
	            最少我認為自己不是悲觀嘛。
	            洋 - 2/23/04 9:16:20 pm 
            黃兒，schmeven哩個提議唔錯喎。
	
            阿拉‧岡 - 2/23/04 9:43:53 pm 
            「再聰明的人，能看到一生。」
            我覺得這是因為他們不拘小節，懂得從大處著眼。不然的話，肯定只會留意到那些出乎他們意料的事。
	            「不祈求好境降臨，只希望少點壞事發生。」
            以我的經驗，你得到的永遠比你祈求的少一點&amp;#8230; =.=
	            「用一百個成語作篇小說」
            最好仲要係500至600字的小小說&amp;#8230;咁先至顯得你勁。
            不過可能會變左一篇笑話&amp;#8230;
	
            黃兒 - 2/23/04 9:50:42 pm 
            好,
            一定有咁既機會既,
            你地試下keep住開會得我啦!
            好野.
	
            黃兒 - 2/23/04 9:51:57 pm 
            又打錯字,
            等我先真.
	
            洋 - 2/23/04 9:54:43 pm 
            阿拉‧岡，我有時覺得，任何祈求都係多餘，做人還是靠實力好。
	
            eUniCe - 2/23/04 10:21:00 pm 
            橫掂你都估唔到你條命水會點，咁不如好好enjoy每一日啦 ~
	
            大鼻 - 2/23/04 10:33:57 pm 
            欲知前世事，今生受者是
            欲知將來事，今生做者是
	
            就算只有一生，都可以結一個網吧!!??
	
            洋 - 2/23/04 10:37:40 pm 
            大鼻，之前已跟你討論過因果的問題。
	            不是否定佛說，但我依然更重視今生、當下的事。
	
            黃兒 - 2/23/04 11:34:39 pm 
            阿洋呀，
            不如你開番個chatroom俾你五湖四海既朋友啦．
            我見倒你個所謂\&amp;#8221;人氣指數\&amp;#8221;將會０係十日來超過10000&amp;#8230;
	
            schmeven - 2/24/04 12:30:51 am 
            係
            岩岩想講
            我上你呢度多過自己果邊
	
            洋 - 2/24/04 12:38:00 am 
            黃兒、schmeven，不如我索性開個「搭爹區」俾你地玩好了。
	
            阿拉‧岡 - 2/24/04 1:00:16 am 
            (搭爹)預埋我。
	
            冰 - 2/24/04 3:11:52 am 
            我認識的好人太多
            讓我永遠不想將生活變成灰色
            太白或是太黑
            都會讓人覺得好苦
	
            呀.. .謝謝你的生日快樂
	
            洋 - 2/24/04 3:46:01 am 
            冰，妳好，我聽黃美恒老點，點知俾妳cut線……。
	            我很多朋友也是好人，但壞人也見過不少，我想我的世界是灰黑吧，白色唔襟污漕。
	            我都係第一次同素未謀面人講「生日快樂」，現在正式跟妳說一聲，\&amp;#8221;happy birthday!\&amp;#8221;
	
            黃兒 - 2/24/04 12:09:30 pm 
            你痴線!
            我無老點你呀!
            咁我諗住成件事開心d嘛&amp;#8230;
	            嘻嘻,
            我覺得搭爹區又唔夠0係度留言高興喎.
	            你睇下,
            已經無人係\&amp;#8221;迴響\&amp;#8221;緊你篇野,
            大家係歡喜黎呢度留言同睇你地d留言.
	
            黃兒 - 2/24/04 12:11:30 pm 
            仲有,
            咁多位中文系大人,
            唔好欺我,
            我中文中史都A過下架.
	            雖然都係ASL,
            亦雖然只係得兩科A咁大把.
	
            洋 - 2/24/04 12:46:05 pm 
            黃兒，好啦，妳繼續係到搭爹啦……。
	
            happymay - 2/27/04 12:56:45 am 
            洋，我都好讚成你說的──從最好與最壞兩點去想，我也很多時先想最壞的，起碼有個心理準備，或應變的方法&amp;#8230;&amp;#8230;
            至於未來，十年後，一年後，一日後，甚至一小時、一分鐘後都算是未來，經過什麼911、恐怖襲擊、天災、SARS&amp;#8230;&amp;#8230;有時會想不知道自己會有多久的未來，大家又會有想過嗎？還是我想得太灰？都是快快樂樂過每一天重要！
	
            譚慧欣 - 2/28/04 3:14:06 pm 
            我從來都不敢去想未來的事
            做每件事情的時候
            我不想結果如何
            只會盡力做好這一刻
            我以前相信假如我盡了力
            結果一定不會太差
            所好我對每件事都很落力
            很緊張
            甚至不太懂面對我已盡全力但依然失敗的結果
            我相信我是一個不懂想未來的人
	
            阿拉‧岡 - 2/28/04 10:19:12 pm 
            譚慧欣(好少咁叫妳呢&amp;#8230;有d唔慣)：
            盡力做好這一刻的態度是好的，但最好的當然是同時能hope for the best &amp;#038; prepare for the 
            worst，雖然對妳來說這樣做可能很難(hope for the best，就怕希望越大失望越大；prepare for the 
            worst 呢，又越想越灰心氣餒)，不過我相信仍會對妳有幫助的。
            已盡全力但依然失敗，這便是命數，妳也毋須認為是因為自己做得不好，只要問心無愧\，便坦然地面對吧。
            不懂想未來問題不大，不敢想未來才是糟糕。
	
            靚小 - 2/29/04 1:47:26 am 
            何小小(你個名中間個字好難打呀, 我都係唔識&amp;#8230;). 你真係好似好忙喎呢排~ 好事黎架, 咁樣你就會小d時間亂諗其他野, rite? 
            不過你小心連做你o個d畢業論文既時間都冇呀~ 仲有就係訓多d啦, 唔好成日都比個殘樣人地睇啦~ 你要走\&amp;#8221;扮靚仔\&amp;#8221;路線架, 
            唔好唔記得呀~ 哇哈哈~
	
            洋 - 3/1/04 1:11:52 pm 
            happmay，很多人以為意外是不好預料，但我認為大部份好像是意外的事，其實都是看得見的。
	            比方說，911事件，點解人地要咁辛苦劫機來撞你？很少人會無故襲擊別人的。
	            也許\在我們叫苦的時候，應該想想自己為甚麼會得如此田地。
	
            洋 - 3/1/04 8:59:42 pm 
            譚慧欣，我是絕對的努力宗教主義者。我認為世界上六、七成的事，都可以靠努力做好。
	            就是怕餘下的三、四成，我想妳是說那些吧？
	
            洋 - 3/1/04 9:10:10 pm 
            靚小，係呀，真係忙都黐肺，不過拍野真係幾好玩。
	            而家真係趕到死咁滯……。
	            有得訓話我會訓架啦。
	
            康乃馨 - 9/2/06 8:11:44 pm 
            看未來找著兩點，最好與最壞，很有道理，向你學了一課了。
	
            兆洋 - 9/2/06 10:41:08 pm 
            康乃馨，我差點也忘了自己說過這麼一句話。學了一課那麼誇張？
	            我只是說出自己的意見而已。

</description>
		<content:encoded><![CDATA[關於《未來》以前的回應：<br />
<br />
<br />
            黃兒 - 2/23/04 4:27:56 am <br />
            你都有諗過好0個方面,<br />
            就唔係灰;<br />
            唔抱太大希望,<br />
            失敗唔會太過失望,<br />
            得左仲好, <br />
            好似bonus咁, <br />
            \"喜出望外\"呢個詞語,<br />
            就係咁用架喇.<br />
<br />
            覺唔覺得我中文好好先?<br />
            哈!<br />
<br />
<br />
            洋 - 2/23/04 11:02:46 am <br />
            黃兒，我從不希冀bonus，但求十分耕耘，一分收穫已十分滿足。<br />
<br />
            農曆新年的時候，人們說恭喜發財時，我想不變窮鬼已很好。<br />
<br />
            不祈求好境降臨，只希望少點壞事發生。<br />
<br />
            好，好掛，你問我其他中文系的同學吧，例如schmeven。中文系裡中文最屎係我。<br />
<br />
<br />
            schmeven - 2/23/04 8:04:08 pm <br />
            洋<br />
            壟斷呢單CASE無得傾GALA<br />
            一切源自貪念<br />
            D細公司打贏大粒佬<br />
            只要有貪念<br />
            一樣會追求壟斷，GET THE MAXIMUN SURPLUS<br />
            (抱歉我口吐番文，因為ECON我剩係識呢句同DEMAND LAW，我阿媽教落「有風駛盡你……呀，係「巾里」)<br />
            人係自私的(呀，仲識呢句)<br />
<br />
            至於你果句「凡事只向好方面想，是不能解決問題的。」同我既「做任何事要睇兩面」有D似，不過我就樂觀DD LO<br />
<br />
<br />
            schmeven - 2/23/04 8:08:47 pm <br />
            呀，漏左REPLY<br />
            問都唔係問我下嘩<br />
            你敢認最屎，<br />
            我都敢認平排架<br />
<br />
            至於黃兒既中文<br />
            你單單用句「喜出望外，好難評分GABO<br />
            不如你用一百個成語作篇小說<br />
            我再同中文系既同學開會研究下~~~哈哈~~<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
            洋 - 2/23/04 9:15:44 pm <br />
            schmeven，所以生意人再叻都只係見到二、三十年的事。能看得更遠的，多數都不是生意人。<br />
<br />
            最少我認為自己不是悲觀嘛。<br />
<br />
<br />
<br />
            洋 - 2/23/04 9:16:20 pm <br />
            黃兒，schmeven哩個提議唔錯喎。<br />
<br />
<br />
            阿拉‧岡 - 2/23/04 9:43:53 pm <br />
            「再聰明的人，能看到一生。」<br />
            我覺得這是因為他們不拘小節，懂得從大處著眼。不然的話，肯定只會留意到那些出乎他們意料的事。<br />
<br />
            「不祈求好境降臨，只希望少點壞事發生。」<br />
            以我的經驗，你得到的永遠比你祈求的少一點... =.=<br />
<br />
            「用一百個成語作篇小說」<br />
            最好仲要係500至600字的小小說...咁先至顯得你勁。<br />
            不過可能會變左一篇笑話...<br />
<br />
<br />
            黃兒 - 2/23/04 9:50:42 pm <br />
            好,<br />
            一定有咁既機會既,<br />
            你地試下keep住開會得我啦!<br />
            好野.<br />
<br />
<br />
            黃兒 - 2/23/04 9:51:57 pm <br />
            又打錯字,<br />
            等我先真.<br />
<br />
<br />
            洋 - 2/23/04 9:54:43 pm <br />
            阿拉‧岡，我有時覺得，任何祈求都係多餘，做人還是靠實力好。<br />
<br />
<br />
            eUniCe - 2/23/04 10:21:00 pm <br />
            橫掂你都估唔到你條命水會點，咁不如好好enjoy每一日啦 ~<br />
<br />
<br />
            大鼻 - 2/23/04 10:33:57 pm <br />
            欲知前世事，今生受者是<br />
            欲知將來事，今生做者是<br />
<br />
<br />
            就算只有一生，都可以結一個網吧!!??<br />
<br />
<br />
            洋 - 2/23/04 10:37:40 pm <br />
            大鼻，之前已跟你討論過因果的問題。<br />
<br />
            不是否定佛說，但我依然更重視今生、當下的事。<br />
<br />
<br />
            黃兒 - 2/23/04 11:34:39 pm <br />
            阿洋呀，<br />
            不如你開番個chatroom俾你五湖四海既朋友啦．<br />
            我見倒你個所謂\"人氣指數\"將會０係十日來超過10000...<br />
<br />
<br />
            schmeven - 2/24/04 12:30:51 am <br />
            係<br />
            岩岩想講<br />
            我上你呢度多過自己果邊<br />
<br />
<br />
            洋 - 2/24/04 12:38:00 am <br />
            黃兒、schmeven，不如我索性開個「搭爹區」俾你地玩好了。<br />
<br />
<br />
            阿拉‧岡 - 2/24/04 1:00:16 am <br />
            (搭爹)預埋我。<br />
<br />
<br />
            冰 - 2/24/04 3:11:52 am <br />
            我認識的好人太多<br />
            讓我永遠不想將生活變成灰色<br />
            太白或是太黑<br />
            都會讓人覺得好苦<br />
<br />
<br />
            呀.. .謝謝你的生日快樂<br />
<br />
<br />
            洋 - 2/24/04 3:46:01 am <br />
            冰，妳好，我聽黃美恒老點，點知俾妳cut線……。<br />
<br />
            我很多朋友也是好人，但壞人也見過不少，我想我的世界是灰黑吧，白色唔襟污漕。<br />
<br />
            我都係第一次同素未謀面人講「生日快樂」，現在正式跟妳說一聲，\"happy birthday!\"<br />
<br />
<br />
            黃兒 - 2/24/04 12:09:30 pm <br />
            你痴線!<br />
            我無老點你呀!<br />
            咁我諗住成件事開心d嘛...<br />
<br />
            嘻嘻,<br />
            我覺得搭爹區又唔夠0係度留言高興喎.<br />
<br />
            你睇下,<br />
            已經無人係\"迴響\"緊你篇野,<br />
            大家係歡喜黎呢度留言同睇你地d留言.<br />
<br />
<br />
            黃兒 - 2/24/04 12:11:30 pm <br />
            仲有,<br />
            咁多位中文系大人,<br />
            唔好欺我,<br />
            我中文中史都A過下架.<br />
<br />
            雖然都係ASL,<br />
            亦雖然只係得兩科A咁大把.<br />
<br />
<br />
            洋 - 2/24/04 12:46:05 pm <br />
            黃兒，好啦，妳繼續係到搭爹啦……。<br />
<br />
<br />
            happymay - 2/27/04 12:56:45 am <br />
            洋，我都好讚成你說的──從最好與最壞兩點去想，我也很多時先想最壞的，起碼有個心理準備，或應變的方法......<br />
            至於未來，十年後，一年後，一日後，甚至一小時、一分鐘後都算是未來，經過什麼911、恐怖襲擊、天災、SARS......有時會想不知道自己會有多久的未來，大家又會有想過嗎？還是我想得太灰？都是快快樂樂過每一天重要！<br />
<br />
<br />
            譚慧欣 - 2/28/04 3:14:06 pm <br />
            我從來都不敢去想未來的事<br />
            做每件事情的時候<br />
            我不想結果如何<br />
            只會盡力做好這一刻<br />
            我以前相信假如我盡了力<br />
            結果一定不會太差<br />
            所好我對每件事都很落力<br />
            很緊張<br />
            甚至不太懂面對我已盡全力但依然失敗的結果<br />
            我相信我是一個不懂想未來的人<br />
<br />
<br />
            阿拉‧岡 - 2/28/04 10:19:12 pm <br />
            譚慧欣(好少咁叫妳呢...有d唔慣)：<br />
            盡力做好這一刻的態度是好的，但最好的當然是同時能hope for the best & prepare for the <br />
            worst，雖然對妳來說這樣做可能很難(hope for the best，就怕希望越大失望越大；prepare for the <br />
            worst 呢，又越想越灰心氣餒)，不過我相信仍會對妳有幫助的。<br />
            已盡全力但依然失敗，這便是命數，妳也毋須認為是因為自己做得不好，只要問心無愧\，便坦然地面對吧。<br />
            不懂想未來問題不大，不敢想未來才是糟糕。<br />
<br />
<br />
            靚小 - 2/29/04 1:47:26 am <br />
            何小小(你個名中間個字好難打呀, 我都係唔識...). 你真係好似好忙喎呢排~ 好事黎架, 咁樣你就會小d時間亂諗其他野, rite? <br />
            不過你小心連做你o個d畢業論文既時間都冇呀~ 仲有就係訓多d啦, 唔好成日都比個殘樣人地睇啦~ 你要走\"扮靚仔\"路線架, <br />
            唔好唔記得呀~ 哇哈哈~<br />
<br />
<br />
            洋 - 3/1/04 1:11:52 pm <br />
            happmay，很多人以為意外是不好預料，但我認為大部份好像是意外的事，其實都是看得見的。<br />
<br />
            比方說，911事件，點解人地要咁辛苦劫機來撞你？很少人會無故襲擊別人的。<br />
<br />
            也許\在我們叫苦的時候，應該想想自己為甚麼會得如此田地。<br />
<br />
<br />
            洋 - 3/1/04 8:59:42 pm <br />
            譚慧欣，我是絕對的努力宗教主義者。我認為世界上六、七成的事，都可以靠努力做好。<br />
<br />
            就是怕餘下的三、四成，我想妳是說那些吧？<br />
<br />
<br />
            洋 - 3/1/04 9:10:10 pm <br />
            靚小，係呀，真係忙都黐肺，不過拍野真係幾好玩。<br />
<br />
            而家真係趕到死咁滯……。<br />
<br />
            有得訓話我會訓架啦。<br />
<br />
<br />
            康乃馨 - 9/2/06 8:11:44 pm <br />
            看未來找著兩點，最好與最壞，很有道理，向你學了一課了。<br />
<br />
<br />
            兆洋 - 9/2/06 10:41:08 pm <br />
            康乃馨，我差點也忘了自己說過這麼一句話。學了一課那麼誇張？<br />
<br />
            我只是說出自己的意見而已。]]></content:encoded>
					</item>
</channel>
</rss>
